donderdag 2 april 2015

Strawberry delight






Strawberry Delight


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van
anita shon haar blog met haar cuties kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen
gebruikt,de credits van deze materialen gaan naar de makers
van deze mooie materialen,laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
lessen tag's of dergelijke.



Materialen


1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak easter-frame El1 zet iets naar rechts omhoog
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet ook iets naar rechtsboven
 zet mooi op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak frame zet mooi op de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak samengevoegd,zet iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en vercherpen.


6-Kopieer en plak het lint zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster zet boven op het frame
en zet iets naar links zie mijn vb geef slagschaduw 
en verscherpen.


8-Kopieer en plak cluster by suusje zet naar rechts op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak grondlaag 1 zet naar onder op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw.


10-Kopieer en plak grondlaag zet onder grondlaag-1
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak picnic El15 zet iets naar onderen voor het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak strawberry-blossom zet iets naar onderen
op het frame,en zet voor de picnic El15 zie vb
geef slkagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak aardbeien zet rechts onder op de grondlaag
en voor de strawberry-blossom,geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak strawberry-blossom-butterfly zet naar links
en iets omhoog op het frame zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 2 zet naar links onder op de grondlaag
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak element 1 zet naar onderen op de grondlaag
iets naar links zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak summertime-element6 zet mooi op je afbeelding
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam
en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne April 2015.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten