zaterdag 28 oktober 2017

brew time







Brew Time


Voor deze les heb ik een free poser gebruikt
van hanny design haar mooie
poser kan je hier en hier vinden.


Voor deze les heb ik wat elementen gebruikt
uit de scrapkit brew time van dee sign depot
deze kan je hier kopen,credit gaan naar dee
laat de bestand namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels
kopieer en plak het masker ( paper 4 ) deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak frame achter ( paper 5 ) zet deze
ietsjes omhoog kijk even naar mijn vb boven
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak frame 2a zet deze mooi op 
de achtergrond,slagschaduw
vert+hor 5 dek 40 verv 5 zwart en verscherpen


4-Kopieer en plak spray 6 zet deze iets naar rechts
maar zorg er wel voor dat je binnen je afbeelding blijft
zet hem ook iets omhoog,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


5-Kopieer en plak element 5 laat zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak element 44 zet deze naar onder
op het frame zie mijn vb geef de slagschaduw
en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 42 zet iets naar onder
en naar rechts op het frame zie vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak element 48 zet deze ook naar onder
en zet mooi voor het hek van de vorige laag
zie vb geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 30 zet de tree iets naar links
en een klein stukje naar onder zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 62 zet ook naar onder
en zet mooi op zijn plek zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak element 46 zet naar onder
en zet voor het frame zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


12-Kopieer en plak spray 2a zet iets omhoog
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak element 7 zet deze naar links boven
op de boom ( element 30 ) zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak spray 3 zet iets omhoog
zie vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 33 zet naar rechts onder
en zet ook voor het hek neer zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


16-kopieer en plak cluster zet deze naar links onder
en zet mooi de boom ( element 30 ) neer zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


17-Kopieer en plak element 40 zet naar rechts onder
zie vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Kopieer en plak samengevoegd 1 zet naar onder
op je afbeelding zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


19-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,geef slagschaduw naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan deze op.








©Suzanne Oktober 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten