maandag 6 november 2017

autumn apple







Autumn apple


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van anita design free poser
kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik elementen gebruikt
van sekada haar blog kan je hier vinden
credit voor deze materialen gaan naar sekada
laat de bestand namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak autumn fr-1 zet omhoog tot aan de rand
van je afbeelding zie mijn vb slagschaduw
vert 6 hor 12 dek 40 verv 15 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak grondlaag zet naar onder voor het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak autumn-fr zet iets omhoog
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak achtergrond frame zet ook iets omhoog


6-Kopieer en plak overlay-1 zet ook ietsjes omhoog
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak het frame zet ietsjes omhoog
en zet mooi op de achtergrond voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


8-Kopieer en plak autumn-3 zet deze ook iets omhoog
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 2 zet omhoog
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak autumn-2 zet ook iets omhoog
en iets naar links zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak samengevoegd-1 laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak element-1 zet naar rechts
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


13-Kopieer en plak autumn-1 zet omhoog
op het frame,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


14-Kopieer en plak overlay zet ook iets omhoog
geef de slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak effect zet naar links op
je afbeelding zorg er wel voor dat je er binnen blijft
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


16-Kopieer en plak cluster zet naar links
op het frame en iets naar onder op de grondlaag
zie vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


17-Kopieer en plak samengevoegd zet iets naar onder
en naar links zie vb geef de slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan deze op.











©Suzanne November 2017


Geen opmerkingen:

Een reactie posten