donderdag 16 april 2015

Sweet charlotte





Sweet Charlotte

Voor deze les heb ik een heel mooi posertje gebruikt
van anita shon haar poser kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik verschillende scrapelementen gebruikt
van o/a belscrap,cajoline,mago74 en nog wat andere elementen
hun blogs homepages kan je hier..hier..en hier..vinden.
de credites van de materialen gaan naar de makers er van
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken
als jou eigen materiaal voor jou lessen tag's en dergelijke.


Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 1 dek 10 verv 1,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak belscrap honey El13 free zet naar boven
op het masker iets naar links,kijk even naar mijn vb.



3-Kopieer en plak tree samengevoegd zet naar links boven op
het masker iets over de zon heen zie mijn vb
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak blue by mago 74 el 53,zet naar links onder op
de boom van de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak achtergrond frame
schuif iets naar rechts.


6-Kopieer en plak het frame schuif deze ook iets naar rechts boven
kijk even naar mijn vb,schuif de acnhtergrond mooi achter het frame
maak de bovenste laag actief ,geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak cajoline bluelemon el106 schuif naar rechts
en iets naar omhoog op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak mos samengevoegd schuif naar onderen
maar niets helemaal zet iets onder over het frame heen
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak sussiem spring ep4 zet onder op het frame
op de rand van het mos,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak cluster frame free3 schuif iets naar rechts
en zet aan de linkderkant mooi op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak samengevoegd zet links onder voor het hek
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak blue by mago74 el25 zet naar rechts onder
het frame op het groen van de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak cluster frame free1 zet naar rechts op het frame
en iets omhoog zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak belscrap  kopie woodland El3 
zet links onder voor het frame zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak rainyday element2 zet rechts onder
voor het frame op het groen zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak butterfly zet iets naar rechts boven
en zet mooi neer,geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak lelie blauw zet rechts boven in de ring
van het frame zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak belscrap woodland El3 zet naar
onderen iets in het midden van het groen zie vb
geef slagschaduw en verscherpen


19-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw 
en verscherpen.


20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou eigen tuben
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne April 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten