maandag 30 maart 2015

Sweet little lotje







Sweet Little Lotje


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van anita shon haar poser kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen gebruikt
van o/a kandi designs die kan je hier vinden het masker die ik gebruikt
heb bij deze les is van chey0kota haar blog kan je hier vinden 
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt,de credits van deze materialen
geen naar de maker van deze materialen laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruik als matriaal voor jou eigen lessen,tags of dergelijke.



Materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak chey0cota-believe mask,zet ietsjes omhoog
slagschaduw vert+hor 1 dek 10 verv 1,zwart,
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak lacie frame zet ook iets omhoog
kijk even naar mijn vb,slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart.


3-Kopieer en plak branch frame zet mooi op de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak frame cluster1-3 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan.


6-Kopieer en plak element 24 frame,zet mooi neer op
de achtergrond,geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak samengevoegd flower peach-2
zet iets naar rechts en omhoog op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw.


8-Kopieer en plak samengevoegd zet iets naar links en omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster2-3 zet naar boven en iets naar links
kijk even naar mijn vb ,aanpassen-scherpte-verscherpen.


10-Kopieer en plak cluster1-4 zet naar links onder voor het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak grondlaag zet naar onderen en zet voor de cluster
van de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak branch zet naar rechts en iets naar boven op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak flower-2 zet ook naar rechts op het frame
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak cluster1-8 zet naar rechts onder op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak KandiDesigns SweetBaby El6 zet naar rechts onder
en zet voor de cluster van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak KandiDesigns SweetBaby El5 zet ook naar rechts
onder en zet voor de cluster van de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak KandiDesigns SweetBaby El10
zet naar links onder op de grondlaag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar kleuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne April 2015.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten