zaterdag 2 april 2016

spring tree






Spring Tree


Voor deze les heb ik een poser gebruikt 
van anita shon,klik hier voor haar mooie blog.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen
gebruikt,de credits gaan naar de makers,laat de bestandsnamen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal voor joue
eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak overlay schuif deze iets naar boven
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.



3-Kopieer en plak nld sun schuif de sun naar rechts boven
maar niet helemaal,zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



4-Kopieer en plak grondlaag,zet naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding 
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak globe voet,zet iets naar onder
kijk even naar mijn vb hoe hij moet komen te staan.



6-Kopieer en plak spring tree by suusje 
zet de tree mooi op de voet van de globe zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak globe glas
zet deze mooi op de globe voet,schuif het glas iets
naar boven kijk even naar mijn vb.



8-Kopieer en plak sparkle swirl,zet iets naar links omhoog
en zet mooi over het glas heen zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak spring tree zet naar links boven
op je afbeelding ietsjes over de globe heen
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.




10-Kopieer en plak gras globe zet iets naar onder
en zet het gras voor de pot van de springtree zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak element 3 samengevoegd 
zet iets naar onder op de globe voet zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak gras samengevoegd zet ook naar onder
en zet voor element 3 van de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak element 4 zet ook naar onder
en mooi voor de globe voet,zet mooi voor het gras
van de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak cluster zet naar rechts boven
op de rand van de globe net iets boven het vogeltje
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak easter overlay zet iets naar boven
en zet het vogeltje links boven op de tak van de cluster
van de vorige laag zie vb geef slagschaduw en vercherpen.



16-Kopieer en plak konijn,zet naar rechts onder en zet
het konijn mooi voor de voet van de globe zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak element 5 zet de vogels
zet de vogels rechts naast de globe zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak cluster by suusje zet naar rechts onder
voor de globe,maar blijf wel binnen je afbeelding zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak sterren laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.













© Suzanne April 2016.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten