donderdag 10 maart 2016

easter egg







Easter Egg



Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van belscrap,deze kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik wat losse elementen gebruik
uit de freebie easter mini kit van belscrap deze vind je hier
verder heb ik nog verschillende losse elementen gebruikt
 de credits van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact,en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.





materialen







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed,aanpassen
-scherpte-verscherpen-.



2-Kopieer en plak lace frame schuif deze iets naar boven
zo dat de frame net de rand raakt van je afbeelding
slagschaduw ver+hor 2 dek 20 ver 2 zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak frame 1 by suusje deze staat goed
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



4-Kopieer en plak frame-2 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak samengevoegd cluster frame
schuif ietsjes omlaag,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



6-Kopieer en plak flower frame by suusje zet ietsjes
omhoog kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak here comes spring el2 samengevoegd
laat deze zo maar staan voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



8-Kopieer en plak samengevoegd deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak samengevoegd 1 zet de blauwe strik
boven op het blauw ei boven op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



10-kopieer en plak cluster samengevoegd 
zet deze iets naar recht zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak flora 1 laat deze zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



12-Kopieer en plak overlay by suusje schuif iets omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



13-Kopieer en plak sb bunny zet deze naar rechts onder
voor het frame voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



14-Kopieer en plak belscrap easter el4 zet deze naar
links onder voor het frame zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje,ik heb hem drie lagen naar onder gezet
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam en de nodige
licentie er op,voeg alles samen,verklein je crea naar
keuze en slaan hem op.







© Suzanne Maart 2016.


2 opmerkingen:

  1. Well done like all the time! Like it very much and if you like to see my version, come and take a look: http://meine-bastelwelt.blogspot.de/2016/03/bunny-girl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think your tutorial Scrap so great, keep it up, it makes a lot of joy to those for Handicrafts me. Hugs Linda

    BeantwoordenVerwijderen