woensdag 18 maart 2015

Spring party garden






Spring Party Garden

  

Voor deze les heb ik een  posertje gebruikt van anita shon
haar poser blog kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik wat verschillende losse scrap elementen gebruikt
oa/ van sussie m haar blog kan je hier vinden,de credits van de materialen
gaan naar de makers van deze materialen,laat de bestandsnamen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen lessen tag's of dergelijke.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpen-verscherpen.


2-Kopieer en plak tea party ep80 zet omhoog en naar rechts op het masker
kijk even naar boven naar mijn vb slagschaduw
vert+hor-2-dek-20-verv-2-kleur zwart plus verscherpen.


3-Kopieer en plak grondlaag-1 schuif iets naar links en naar onderen
maar niet helemaal kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak raster-frame deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak gras op het raster-frame schuif iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen


6-Kopieer en plak bloemen-1 schuif iets naar onderen op het
raster-frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak samengevoegd-3 schuif iets omhoog op het
raster-frame geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak bloemen schuif iets omhoog op het
raster-frame geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak tree zet links boven op het raster-frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak banner zet links boven op de tree
van de vorige laag zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak nld-sun zet naar rechts boven op het masker
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak dr-garden-el1 zet naar rechts boven op de sun
van de vorige laag zie mijn vb-aanpassen-scherpte-verscherpen.


13-Kopieer en plak gras1 schuif naar onderen op het raster-frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak samengevoegd-2 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak grondlaag-2 zet naar onderen,en zet onder
het gras van de vorige laag zie mijn vb
aanpassen-scherpte-verscherpen.


16-Kopieer en plak tea party ep11 schuif iets naar onder op het gras
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak cluster-1 zet naar rechts onder op de grondlaag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet naar rechts onder en zet
op de cluster-1(tafel) van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak garden-02 zet naar rechts boven op de ladder
zie vb(hier zit al slagschaduw op).


20-Kopieer en plak birds zet het vogeltje links boven op het
vogelhuisje en rechts ondern op de rand van de stoel van cluster-1
geef slagschaduw en verscherpen.


21-Kopieer en plak element-1 schuif iets omhoog boven het raster-frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


22-Kopieer en plak cat zet rechts onder voor het tafeltje van cluster-1
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


23-Staat alles naar wens kopieer en plak you tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne maart 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten