zaterdag 21 maart 2015

Spring flowers





Spring Flowers



Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van jolanda ketting
hier kan je haar posertjes kopen of bezoek deze club voor
hele mooie lessen van redrose en freebie's van jolanda.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken als jou eigen
materiaal voor jou lessen tag's of dergelijke.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak lace fr 21 deze staat goed
slagschaduw vert+hor-2-dek-20-verv-2-zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan.


4-Kopieer en plak leave frame,deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak element1 laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak frame ook deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak nld overlay schuif iets omhoog zie mijn vb
(hier zit al slagschaduw op) aanpassen-scherpte-verscherpen.


8-Kopieer en plak element2 schuif ook iets omhoog zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet mooi op de vorige laag
zie mijn vb,aanpassen-scherpte-verscherpen.


10-kopieer en plak element 3 laat ook zo maar staan 
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak samengevoegd-2  schuif iets naar onder 
kijk even naar mijn vb,aanpassen-scherpte-verscherpen.


12-Kopieer en plak nld elem05 zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw.


13-Kopieer en plak pearl laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 3 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem 113 zet mooi op de hartjes 
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak flower overlay deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.




©Suzanne maart 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten