woensdag 3 september 2014

Romantic peach




Romantic Peach





De tube die ik gebruikt heb voor deze les 
is van p ann en is hier te vinden.



Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van wat scrap elementen
van lilas design en is hier te krijgen.
de credits van de materialen gaan naar de maakster van deze
mooie materialen,laat de bestandsnamen in tact
en ga ze niet gebruiken als je eigen material voor jou
tag's lessen of dergelijke.



Materialen.




1-Open het romantic peach paper 1 dupliceer en sluit de orginele
we gaan hier op werken,aanpassen scherpte,verscherpen.


2-Kopieer en plak element 8 deze staat goed
slagschaduw vert+hor 1 dek 35 verv 1 zwart.


3-Kopieer en plak de achtergrond frame,laat zo maar even staan.


4-Kopieer en plak element 24 ( het frame ) deze staat goed
schuif de achtergrond mooi in het frame,maak de bovenste laag weer actief
slagschaduw vert+hor 3 dek 35 verv 5 zwart.


5-Kopieer en plak element 28 schuif iets naar links zet mooi op het frame
slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak element 29 zet iets naar onder
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 35 zet iets naar links
slagschaduw.


8-Kopieer en plak element 36 zet iets naar onderen
slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 40 zet mooi neer op het frame
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak element 12 zet iets naar onder
en zet mooi neer op het frame,slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak element 5 zet naar boven,zet tussen
de andere bloemen in zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak element 64 zet iets naar onder
zet mooi neer,zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak element 54 zet naar boven op het frame
kijk even naar mijn vb slagschaduw.


14-Kopieer en plak element 67 zet ook naar boven iets over
de vorige laag heen zie mijn vb slagschaduw.



15-Kopieer en plak element 5 (bewerkt) schuif iets naar onder
zet mooi op het frame zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak overlay deze staat goed
slagschaduw vert+hor 1 dek 45 verv 1 kleur wit en verscherpen.



17-Kopieer en plak cluster 1 zet naar rechts ondern op het frame
slagschaduw toevoegen als in ( stap 4 ).



18-Kopieer en plak element 53 zet links boven op het frame
slagschaduw.


19-Kopieer en plak cluster zet naar links onder op het frame
slagschaduw.



20-Kopieer en plak element 6 (bewerkt) zet de vlinder en bloem
linksboven op het vogelhuisje zien mijn vb slagschaduw.


21-Kopieer en plak element 2 schuif iets naar boven slagschaduw.



22-Staat alles naar wens kopier en plak je tube,zet mooi neer
voeg eventueel wat slagschaduw toe,zet je naam en licentie er op
voeg alles samen,verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne september 2014.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten