zaterdag 6 september 2014

Kira's Garden





Kira's Garden





De tube die ik voor deze les heb gebruikt
is van anita shone en is hier te vinden.




De scrap elementen die ik heb gebruikt,zijn
verschillende losse elementen van bel scrap
bezoek haar blog hier de credits van de materialen
gaan naar de maakster,laat de bestandsnamen intact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor je eigen
tag's lessen of dergelijke.



Materialen.







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels 
kopieer en plak masker deze staat goed
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak wolken SD 2 zet naar boven maar blijf op het masker
slagschaduw vert+hor 2 dek 35 verv 5,zwart.



3-Kopieer en plak BS20 parapilar zet iets omhoog
slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak belscrap El 13 zet rechts boven op de wolken.


5-Kopieer en plak BS10 r-bol ( de bomen ) zet naar boven
maar blijf binnen je afbeelding,slagschaduw.



6-Kopieer en plak brilos zet naar boven op de twee bomen
zie mijn vb,slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak marco 2 ( het frame ) schuif iets naar onder,slagschaduw


8-Kopieer en plak achtergrond frame zet mooi op het frame
trek deze lagen in je lagen palet onder het frame,zet hem even goed
maak de bovenste laag actief.


9-Kopieer en plak BS10 columpio zet naar rechts boven op het frame
zie mijn vb slagschaduw.


10-Kopieer en plak BS20 peluche-2s zet naar rechts onder
op de schommel,slagschaduw.


11-Kopieer en plak cluster 6 zet links boven op het frame
slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak BS10 hierba 1 zet rechts onder het frame
zie mijn vb slagschaduw.


13-Kopieer en plak BS10 flora-3 zet links onder het frame
slagschaduw.


14-Kopieer en plak BS8 terreno zet naar onderen maar blijf wel
binnen je afbeelding,slagschaduw.



15-Kopieer en plak BS20 flores-suelo2 zet naar onderen
en zet mooi op de vorige laag,slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak BS20 flores-suelo zet ook naar onderen
en zet ook mooi neer op de vorige laag zie mijn vb
slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak cluster 3 zet naar links 
en zet voor de paarse bloemen van de vorige laag
zie mijn vb,slagschaduw.


18-Kopieer en plak BS20 peluche-2 zet naar rechts onder
zet voor het frame zie mijn vb,slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak cluster 7 zet rechts onder op je afbeelding
blijf wel op het groen zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


20-Kopieer en plak collage zet rechts onder voor de vorige laag
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


21-Kopieer en plak B20 mariposas zet ze iets naar links
en iets omhoog,slagschaduw.


22-Kopieer en plak element 24 zet mooi neer,slagschaduw.


23-Kopieer en plak kopie brilos,zet mooi neer
slagschaduw en verscherpen.


24-Kopieer en plak BS20 mariquita,zet links onder ergens mooi neer
slagschaduw toepassen.


25-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg eventueel wat slagschaduw toe
zet je naam en licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op .





©Suzanne september 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten