zondag 7 september 2014

Sweet Little Pumpkin





Sweet Little Pumpkin







De tube die ik voor deze les heb gebruikt 
is van leilana bezoek haar blog hier .



De scrap elementen die ik heb gebruikt 
zij losse elementen van bel scrap bezoek haar blog hier
en wat andere losse elementen,de credits van de materialen
gaan naar de makers,laat de bestandsnamen in tact
en ga ze niet gebruiken als eigen materiaal voor jou
tag's lessen of dergelijke.




Materialen.






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak BS15-z fondo 1 deze staat goed,aanpassen,verscherpen.


2-Kopieer en plak BS27 sol zet links boven op het masker.


3-Kopieer en plak BS15 murci lagos zet naar boven,zie mijn vb
slagschaduw vert+hor 3 dek 35 verv 5,zwart,en verscherpen.



4-Kopieer en plak BS terreno 2 zet naar onderen maar niet helemaal
hou wat ruimte over,slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak BS15 valla zet naar links en iets naar onder
trek deze laag in je lagenpalet onder de vorige laag,zet hem even goed
zie mijn vb slagschaduw,blijf nog op deze laag.



6-Kopieer en plak element 43 zet naar links en naar onder zet mooi neer
op het hek slagschaduw en verscherpen,maar de bovenste laag weer actief.


7-Kopieer en plak BS urbol zet omhoog en zet de boom links op de rand van het groen
kijk even naar mijn vb slagschaduw en verscherpen.



8-kopieer en plak BS10 arbusto zet naar links en zet links onder voor de boom
slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak BS10 h2 zet naar linksonder en zet het graspol
links onder naast het groen,kijk even naar mijn vb,slagschaduw.


10-Kopieer en plak BS15 urbol zet naar links zet iets over
de vorige laag heen ( voor de boom ) zie mijn vb
slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak BS15 calabaza-2 zet naar rechts
en zet mooi neer slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak BS15 hojas-2-s zet naar onderen en zet mooi
 zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak ramas 1 zet naar rechts en zet rechts van het deurtje
van het pompoenhuisje,slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak BS15 spider zet deze naar links naast het deurtje
van het pompoenhuisje zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak BS15 tarro zet naar rechts onder
en zet aan de rechterkant van het pompoenhuisje zie mijn vb,slagschaduw.


16-Kopieer en plak BS15 ramas zet naar rechts boven op het
groen van het pompoenhuisje zie mijn vb slagschaduw.


17-Kopieer en plak BS15 gato-s zet rechts onder voor het huisje
zie mijn vb slagschaduw.


18-Kopieer en plak BS8 hierba 2 zet naar onderen
en zet mooi neer slagschaduw.


19-Kopieer en plak BS15 calabaza 4 zet links naast het trappetje
van het pompoenhuisje slagschaduw en verscherpen.



20-Kopieer en plak BS15 varios zet naar rechts onder
en zet tussen de zwarte kat en het potje in zie mijn vb
slagschaduw.



21-Kopieer en plak BS15 caramelos zet naar onderen zet voor de zwarte kat
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


22-Kopieer en plak cluster zet links onder op je afbeelding
slagschaduw en verscherpem.


23-Kopieer en plak BS15 brilos zet iets naar boven
slagschaduw en verscherpen.


24-Kopieer en plak elmt 4 zet de grote vogel op het hekje
van het huisje zie mijn vb,slagschaduw en verscherpen.



25-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube zet mooi neer
voeg eventueel wat slagschaduw toe zet je naam en licentie er op
voeg alles samen verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne september 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten