zaterdag 21 juli 2018

by the sea







By The Sea


Voor deze les heb ik een tube gebruikt
uit de free mini-kit summer days van belscrap
deze kan je hier vinden.


voor deze les heb ik wat elementen gebruikt
uit de mini kit summer days van belscrap
verder heb ik nog wat elementen gebruikt
van dees'sign depot deze kan je hier kopen
laat de bestand namen in tact en ga deze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.




materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak het achtergrond
laat deze zo maar staan.


3-Kopieer en plak het frame,deze staat goed
voeg deze slagschaduw toe
vert 4 hor -16 dek 30 verv 16 zwart
en verscherpen.


4-Kopieer en plak by the sea elm 8 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe maar zet de dekking op 20
en weer verscherpen.


5-Kopieer en plak cluster 7 B zet deze naar rechts
boven op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak flower deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster 7 A zet deze naar links onder
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


8-kopieer en plak cluster 6 bewerkt zet deze een 
klein stukje omhoog zie mijn vb voeg 
de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster 2 zet deze omhoog
boven op het frame zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-kopieer en plak cluster 4 bewerkt 
zet deze naar onder op het frame zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak summerday 08 
schuif deze iets naar rechts zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



12-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje in of op het frame
voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar keuze
en slaan deze op.






©Suzanne Juli 2018.

1 opmerking: