zondag 10 april 2016

daisy dream







Daisy Dream


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van anita shon,haar blog kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen
gebruikt,de credit van deze materialen gaan naar
de makers van deze materialen,laat de bestands namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak clouds deze staat goed
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 ver 2 ,zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak lace frame by suusje deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak element 1  schuif iets naar onder
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak overlay schuif iets omhoog
kijk even naar mijn vb 
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak het frame,laat zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



7-Kopieer en plak samengevoegde daisy's
laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak daisy samengevoegd 1 zet iets naar links
en naar onder zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak grondlaag zet mooi onder
op het frame ( hier zit al slagschaduw op )
aanpassen-scherpte-verscherpen.



10-Kopieer en plak daisy samengevoegd
schuif naar onderen en zet mooi op de grondlaag
zie mijn vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen
ga naar je lagen palet en schuif deze laag 1 x omlaag
maak daarna de bovenste laag weer actief.



11-Kopieer en plak tree 5 schuif iets naar links
en omhoog kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak grondlaag 2 zet naar onder en op de 
onderkant rand van de vorige grondlaag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak nld-dandlion samengevoegd 
en zet naar onder en zet mooi boven op de grondlaag
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak grondlaag 3 zet ook mooi onder
op de grondlaag van de vorige laag
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



15-Kopieer en plak butterfly zet iets omhoog
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak element 14 schuif iets naar rechts
zo dat het vogeltje boven op de tak komt te zitten
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



17-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.














©Suzanne April  2016.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten