woensdag 2 december 2015

winter love









Winter Love

Voor deze les heb ik een poser gekozen
van gerda kern,klik hier voor haar blog.



Voor deze les heb ik verschillende elementen
gebruikt van palvinka design klik hier
de credits van deze materialen gaan naar palvinka
laat de bestands namen in tact en ga ze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.





Materialen







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer masker paper-5,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.




2-Kopieer en plak grondlaag el 62,zet naar onder op het masker
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak achtergrond frame el31 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak frame-el50 zet iets omhoog en zet mooi
op het achtergrondje,geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak samengevoegd cluster-2 zet mooi op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak LBW-el79 zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak LBW-el 36 zet ook iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef ook slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak overlay-el 24 zet ook iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak overlay-el51 zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak LBW-el 38 zet ook iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak LBW-el 63 laat zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



12-Kopieer en plak LBW-el 42 zet naar boven op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak LBW-el 43 zet iets naar onder op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak LBW-el 33 laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



15-Kopieer en plak LBW-el 57 zet naar onder
en zet mooi voor het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en vercherpen.



16-Kopieer en plak LBW-el 48 zet naar links onder
en zet mooi op de grondlaag,zie vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



17-Kopieer en plak LBW-el 35 zet naar rechts onder
voor het frame ,zet mooi op de grondlaag zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak LBW-el 60 zet de vogels mooi
op hun plak zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



19-Kopieer en plak LBW-el 80 zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne December 2015.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten