zaterdag 21 november 2015

thanksgiving







Thanksgiving


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van jolanda ketting haar poser kan je hier vinden



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen
gebruikt de credits van de materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact,ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




Materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed.



2-Kopieer en plak de bomen en zet naar boven op het masker
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.



3-Kopieer en plak frame ,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak autumn elem7 zet iets omhoog zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak elem5 laat deze zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak samengevoegd1 laat deze ook zo maar staan
geef ook slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak element4 zet deze iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element9 zet deze iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak cluster zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak samengevoegde bloemen zet iets omhoog
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak autumn elem2 zet naar onder op het frame
en zet iets naar links zie mijn vb geef slagschuw en verscherpen.



12-Kopieer en plak grondlaag zet naar onderen
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak grondlaag-1 zet netjes op de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak grondlaag-2 zet deze ietsje boven
grondlaag1 zie mijn vb geef slagshaduw
en verscherpen.



15-Kopieer en plak BS14 Seta2 zet naar onderen en zet voor het frame
rechts van de vogel zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



16-Kopieer en plak clip-art thansgiving,zet deze links onder
op de grondlaag geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak behind the hill elem8 zet iets omhoog
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



18-Kopieer en plak cluster1 zet iets omhoog en naar links
op het frame kijk even naar mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



19-Kopieer en plak wordt-art zet naar boven in het midden
van het frame,zet de word art net boven de lamp van cluster 1
zorg dat je binnen je afbeelding blijft,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



20-Kopieer en plak woodland el2 zet deze rechts onder
voor het frame,op de grondlaag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



21-Kopieer en plak jou tube geef die een mooi plekje
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam
en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.












©Suzanne November 2015.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten