woensdag 7 oktober 2015

scarry cat








Scarry Cat



Voor deze les heb ik verschilende losse scrap elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de makers
van deze materialen,laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou
eigen tag's lessen of dergelijken.




Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van gerda kern haar mooie poser blog
kan je hier bezoeken.





materialen







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak p4 masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak  achtergrond frame
schuif ietsjes omhoog,kijk even naar mijn vb.



3-Kopieer en plak p4 grondlaag,zet naar beneden
maar blijf wel op het masker,slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en vercherpen



4-Kopieer en plak el18 frame zet naar boven en zet mooi
op het achtergrondje,wel binnen je afbeelding blijfen.



5-Kopieer en plak element 6 zet ook mooi op het achtergrondje
voeg slagschaduw toe (maar nu met kleur wit) herhaal met -2
en verscherpen.



6-Kopieer en plak element8 schuif ook mooi op zijn plek
zie mijn vb geef slagschaduw als in stap 3 en verscherpen.



7-Kopieer en plak scarrynight ep61 zet omhoog en ietsjes naar links
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element58 bewerkt,en zet deze ook omhoog
op het frame,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak cluster zet ook mooi op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verfscherpen.



10-Kopieer en plak swirl frame,zet omhoog op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak kopie scarrynight wings,schuif iets naar
links op het frame,zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak redbow zet links onder op de cluster
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak scarrynight wings zet naar rechts boven
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak element59 zet ook rechtsboven op het frame
en zet de bloem in het midden van de vleugels zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak scarrynight ep126 en zet naar linksonder
op het frame,geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak sparkle swirl,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak kraai zet deze links onder,boven op de vogelkooi
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak sterren laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak element58 zet naar beneden
maar blijf wel op de grondlaag,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



20-Kopieer en plak scarrynight zet naar rechtsonder en zet
voor het frame,zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



21-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









© Suzanne Oktober 2015




Geen opmerkingen:

Een reactie posten