donderdag 13 november 2014

Winter Joy







Winter Joy


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van jolanda ketting
haar posers kan je hier kopen.




Voor deze les heb ik wat losse elementen gebruikt 
van yalana designs die kan je hier vinden
de credits van de materialen gaan naar de maker van deze materialen
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak papier 010 slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak wolk zet naar boven,maar blijf op het masker
geef slagschaduw en verscherpen.



3-Kopieer en plak grondlaag zet naar onderen,maar niet helemaal
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak bomen samengevoegd,zet naar boven
maar blijf wel op het masker,geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan.


6-Kopieer en plak element 140 schuif iets omhoog,zet ietsjes over
het achtergrondje maar niet te veel,zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak element 129 frame zet mooi op de achtergrond.



8-Kopieer en plak element 029 zet mooi neer op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak element 069 zet mooi op de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak element 088 schuif ietsjes naar onderen zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak element 095 als het goed is staat hij goed zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak element 094 zet iets naar onderen
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak element 097 zet op de vorige laat (elem 094)
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak element 139 deze staat goed
geef slagschaduw,aanpassen scherpte nog scherper.



15-Kopieer en plak element 145 zet rechtsonder op het frame
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak element 143 zet rechtsboven op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak element 144 zet linksboven op het frame
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak element 144 bewerkt zet iets naar linksonder
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak element 141 deze staat goed
geef slagschaduw.



20-Kopieer en plak cluster zet rechtsboven op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw.



21-Kopieer en plak element 006 zet links onder op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



22-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
voeg wat slagschaduw toe naar keuze
voeg alles samen,zet je naam en licentie er op
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne november 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten