maandag 24 november 2014

White Forest





White Forest



Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van gerda kern haar mooie poser kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik wat losse elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de maker van de materialen
laat de bestands namen in tact,ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker deze staat gelijk goed
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak 030 cloud 1 zet naar rechts boven
op je afbeelding slagschaduw vert+ hor 2 dek 20 verv 2,zwart.
aanpassen en verscherpen.



3-Kopieer en plak 027 cloud blue zet naar links boven
op je afbeelding geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak 042 tree zet naar rechts boven op je afbeelding
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak 026 frame deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak achtergrond frame.zet mooi op het frame
lagen schikken 1x omlaag schikken,maar de framelaag
weer actief.



7-Kopieer en plak 050 rudolf zet hem naar rechts onder op het frame
zet hem met zijn achterste (billen) op het frame,lagen schikken
1x omlaag schikken,geef slagschaduw en verscherpen
kijk even naar mijn afbeelding hoe ik hem heb staan.



8-Maak de bovenste laag (het frame) weer actief
kopieer en plak sneeuwframe by suzanne,zet iets naar links
zet hem mooi op de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak 029 gras zet onder op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak 038 hek zet ook naar onderen op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw.



11-Kopieer en plak 012 grondlaag zet naar onderen maar niet helemaal
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak 004 cluster 1 zet naar links,zet hem
mooi op zijn plek kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



13-Kopieer en plak 004 cluster zet deze rechts naast het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak 018 bunny zet rechts onder tegen de slee aan
lagen schikken 1x omlaag schikken,en schuif hem op zijn plek
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Maak de bovenste laag actief kopieer en plak 017 mushrooms
schuif iets naar onderen en zet rechts onder tegen 
de ladder aan van de cluster zie mijn vb
geef slagschaduw.



16-Kopieer en plak 046 bird zet ook naar rechts onder
en zet de bird boven op de ladder zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak 013 owl zet de owl op de tak van de cluster rechts
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak 020 sjaal zet de sjaal mooi op de owl
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak 047 eekhoorn zet naar rechts onder op je afbeelding
en zet hem onder de ladder van de cluster,geef slagschaduw
plak nu 049 pine zet bij de eekhoorn neer en geef de slagschaduw.



20-Kopieer en plak 023 ice cube zet naar links onder de cluster 1
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



21-Kopieer en plak 024 bruine beer zet naar onderen
op de grondlaag geef slagschaduw en verscherpen.



22-Kopieer en plak snowflakes,zet mooi neer
geef slagschaduw en verscherpen.



23-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
voeg alles samen,zet je naam en licentie er op
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.












©Suzanne november 2014.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten