woensdag 5 november 2014

Over The Hill







Over The Hill


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van leilana haar posertjes kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik losse elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de maker van
de materialen,laat de bestandsnamen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag,s lessen of dergelijke.




Materialen





1-Open de achtergrond daar gaan we op werken
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak BS27-sol schuif naar boven blijf op het masker
kijk even naar mijn vb,slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 ,zwart.


3-Kopieer en plak cloud2 zet naar boven en iets naar links
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak kopie element 11 bewerkt,deze staat goed
slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak kopie starlights element 5 zet naar rechts boven
blijf wel op het masker slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak elem007 zet mooi op de vorige laag
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw.



7-Kopieer en plak nld flower cluster bewerkt schuif iets naar onderen
en iets naar links zo dat het mooi aansluit met element 11
kijk even naar mijn vb slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element 13 zet ook mooi neer
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak starlights elements 5 zet naar links en naar boven
blijf wel binnen je afbeelding,slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak element 11 zet naar rechts en iets naar
onderen,slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak 011 ( de houte molen) zet mooi  voor
de boom links van je afbeelding slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak flower cluster zet rechts onder 
 en zet op element 11 neer kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak birds zet rechts boven op het bord
en links en de andere onder op het hek,slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak butterfly schuif naar boven zie mijn vb
slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak ladybug zet ook naar boven
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak cluster flower zet links onder
voor de molen slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak grind zet naar onderen maar blijf
wel op het masker,geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak konijn zet rechts onder op je afbeelding
en zet rechts voor element 11,geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak fairydust schuif naar boven
blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne november 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten