vrijdag 1 augustus 2014

Gentle Miracle

Gentle Miracle








De tube die ik voor deze les heb gebruik is van 
anita shon die kan je hier kopen.




De scrap elementen die ik voor deze les heb gebruikt
zijn van molemina die kan je hier vinden de credits
van de materialen gaan naar de maakster
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken
voor je eigen tag's,lessen of dergelijke.




Materialen.








1-Open een nieuwe afbeelding van 600x600 pixels  transparant.


2-Kopieer en plak als nieuwe laag op je afbeelding mol-papier 1
hij staat goed,slagschaduw vert+hor 0 dek 35 ver 15,zwart
aanpassen scherpte verscherpen.


3-Kopieer en plak mol- papier 10 deze staat goed.


4-Kopieer en plak gentle miracle 134 schuif rechts boven in de hoek
van je afbeelding zie mijn vb ,slagschaduw vert+ hor 2 dek 35 ver 2,zwart.


5-Kopieer en plak gentle miracle 21 schuif een heel klein stukje omhoog
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak gentle miracle 80 en schuif mooi op je frame
iets naar onder,slagschaduw het zelfde als in stap 4 maar nu met ( wit)
aanpassen scherpte verscherpen.


7-Kopieer en plak gentle miracle 42 schuif omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb,voeg slagschaduw toe,maar nu weer met ( zwart).


8-Kopieer en plak gentle miracle 40 zet deze mooie op de vorige laag
voeg slagschaduw toe.


9-Kopieer en plak gentle miracle 92 zet deze naar boven
en ook mooi op de vorige laag,zie mijn vb voeg slagschaduw toe.


10-Kopieer en plak cluster 1 zet ook naar boven in het midden van het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak gentle miracle cluster-1 zet deze links boven op het frame
zie vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak cluster 4 zet deze rechts op het frame,maar blijf wel
binnen je afbeelding zie mijn vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak gentle miracle 123 schuif iets naar onder
kijk even naar mijn vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak gentle miracle 145 schuif ook deze naar onderen
maar niet helemaal,voeg slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak overlay schuif naar onderen
en zet hem mooi op de vorige laag
voeg slagschaduw toe en verscherpen.


16-Kopieer en plak gentle miracle 116 zet rechts boven op het frame
aanpassen scherpen verscherpen.


17-Kopieer en plak gentle miracle 27 schuif iets omhoog
zie mijn vb voeg slagschaduw toe en verscherpen.


18-Kopieer en plak gentle miracle 66 schuif iets naar onderen
kijk even naar mijn vb.


19-Staat alles naar wens kopieer en plak je tube
zet  mooi neer voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op voeg alles samen
verklein naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne augustus 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten