vrijdag 22 augustus 2014

Blueberry Picknick



Blueberry Picknick







De tube die ik voor deze les heb gebruikt
is van elfen traume en is hier te vinden.



Voor deze les heb ik wat lossen scrap elementen gebruikt
en wat losse elementen van molemina haar blog kan je hier vinden
de credits van de materialen gaan naar de maaksters
laat de bestandsnamen intact en ga ze niet gebruiken als eigen materiaal
voor je eigen tag,s lessen of dergelijke.



Materialen.






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels  transparant
kopieren en plak masker deze staat goed,aanpassen verscherpen.



2-Kopieer en plak wolken schuif naar boven maar blijf wel op het masker
slagschaduw vert+hor 2 dek 25 verv 2  kleur zwart
aanpassen scherpte verscherpen.



3-Kopieer en plak overlay schuif naar boven iets op de wolken.


4-Kopieer en plak element 11 schuif naar beneden
slagschaduw als in stap 2 maar nu met ( zwart ).



5-Kopieer en plak element 45 schuif ook naar onderen
kijk even naar mijn vb slagschaduw vert+hor 2 dek 35 verv 5 kleur zwart.
aan passen scherpte verscherpen.



6-Kopieer en plak frame 1 schuif iets omhoog
slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak frame 2 zet mooi op de vorige laag
slagschaduw toepassen.



8-Kopieer en plak frame 3 zet ook mooi op de vorige laag
slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 10 zet links op het frame
en iets omhoog zie mijn vb slagschaduw.



10-Kopieer en plak element 22 zet rechts onder op je afbeelding
onder het frame zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak grass zet naar onderen en iets naar links
slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak element 5 samengevoegd ,zet op de vorige laag
maar niet helemaal naar onderen kijk even naar mijn vb
slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak kopie element 5 zet naar rechts en iets naar onderen
op het frame slagschaduw en verscherpen.


14-kopieer en plak element 24 zet naar rechts en naar onderen
zet mooi onder de vorige laag,slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak element 2 samengevoegd zet ook naar onderen
en naar rechts en zet onderop de vorige laag
slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak element 7 schuif naar onderen
en iets naar links slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak cluster zet naar rechts onder op je afbeelding
slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak elm 8 zet rechts onder op de cluster
zie mijn vb slagschaduw.


19-Kopieer en plak element 2 zet ook rechts onder op je afbeelding
zet voor de cluster zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


20-Kopieer en plak element 17 zet links op het frame en iets naar boven
slagschaduw en verscherpen.



21-Kopieer en plak element 4 zet rechts en iets naar boven
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


22-kopieer en plak element 43 zet rechts onder op je afbeelding
en zet op de hoek van de kist op de cluster
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



23-Kopieer en plak element 5 zet naar links op het frame
en iets naar onderen,slagschaduw en verscherpen.



24-kopieer en plak cluster 1 en zet naar links en naar onderen
zet mooi op z,n plek zie mijn vb slagschaduw.


25-Kopieer en plak molemina elm 19 zet boven op het frame
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



26-Kopieer en plak molemina el 49 zet ook boven op het frame
rechts onder het bijtje slagschaduw en verscherpen.


27- Kopieer en plak molemina el 97 deze staat goed
slagschaduw en verscherpen.


28-Kopieer en plak kopie-element 2 zet naar links onder
op je afbeelding slagschaduw en verscherpen.


29-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer voeg eventueel wat slagschaduw toe
zet je naam en licentie er op voeg alles samen en slaan hem op.





©Suzanne augustus 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten