donderdag 17 juli 2014

Turquoise

Turquoise




De Tube die ik voor deze les heb gebruikt
is van ©Little Design hier kan je haar mooie poser kopen.




Voor deze les heb ik scraponderdelen gebruik van mago74
laat alle bestandsnamen in tact,heb respect voor de designer
en gebruiken voor je eigen tag's,lessen en dergelijke.



Materialen





1-Open een  nieuwe afbeelding van 700 bij 700 pixels transparant.


2-Kopieer Turkis by mago papier 9 plakken als nieuwe laag
hij staat gelijk goed.


3-Open  en kopieer ramka 04 plakken als nieuwe laag
deze staat ook goed.


4-kopieer Turkis by mago  elem 30 plakken als nieuwe laag
en deze staat ook weer goed.


5-Kopieer Turkis by mago  ramka 3 plakken als nieuwe laag
en ook deze staat goed.


6-Kopieer leave frame plakken als nieuwe laag 
deze staat ook goed voeg slagschaduw toe
vert+hor 3 dek 35 ver 5 kleur zwart
aan passen scherpte verscherpen 2x.


7-Kopieer de cluster plakken als nieuwe laag
als het goed is staat hij goed,kijk even naar mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen 2x.


8-Kopieer Turkis by mago elem 36 plakken als nieuwe laag
deze staat ook goed zo niet anders even goed zetten
voeg de slagschaduw toe en verscherp 1x.


9-Kopieer Turkis by mago elem 23 plakken als nieuwe laag
deze staat ook goed voeg de slagschaduw toe
en verscherpen 1x.


10-Kopieer Turkis by mago elem 42 plakken als nieuwe laag
verschuif deze iets naar boven zie mijn vb
aanpassen scherpte verscherpen 1x


11-Kopieer Turkis by mago elem 42 A plakken als nieuwe laag
schuif deze ietsjes omhoog  zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen 1x.


12-Kopieer Turkis by mago elem 48 plakken als nieuwe laag
schuif deze ook iets om hoog kijk even naar mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherp 1x.


13-Kopieer Turkis by mago elem 43 plakken als nieuwe l;aag
zet deze links op het frame  zie mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherp 1x.


14-Kopieer Turkis by mago elem 29 plakken als nieuwe laag
schuif deze iets naar links op het frame,net onder de vorige laag
voeg de slagschaduw toe en verscherpen 1x.


15-Kopieer Turkis by mago elem 45 plakken als nieuwe laag
zet deze rechts op het frame en schuif ze istsjes naar beneden
kijk even naar mijn vb.


16-Kopieer  Turkis by mago elem 39 B (het vogelhuisje)
 plakken als nieuwe laag zet deze links onder op het frame
zie mijn vb ik heb hier geen slagschadu op gedaan
aanpassen scherpte verscherpen 1x.


17-Kopieer Turkis by mago elem 5 plakken als nieuwe laag
schuif deze iets omhoog  zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen1x.


18-Kopieer Turkis by mago elem 69 plakken als nieuwe laag
zet deze naar boven en iets naar reschts op het frame
aanpassen scherpte verscherpen 1x.


19-Kopieer Turkis by mago elem 47 plakken als nieuwe laag
zet deze rechts op het frame iets naar boven
aanpassen scherpte verscherpen 1x.


20-Kopieer Turkis by mago elem 56 plakken als nieuwe laag
en zet hem iets naar boven voeg de slagschaduw toe
en verscherpen 1x.


21-Kopieer turkis by mago elem 58 plakken als nieuwe laag
als het goed is staat deze goed,zo niet schuif hem dan op zijn plek
zie mijn vb aanpassen scherpte verscherpen 1x.


22-Kopieer Turkis by mago elem 40 plakken als nieuwe laag
deze staat ook goed voeg de slagschaduw toe
en verscherpen 1x.


23-kopieer de birds plakken als nieuwe laag
en zet deze rechts onder op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen 1x.


24-Kopieer de kleine bloempjes zet deze rechts onder
op het hout van waar de vogeltjes op zitten zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en ook weer verscherpen.


25-Staat alles naar wens plak dan je tube op je afbeelding
zet hem mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op voeg alles samen en verklin naar keuze.




Hier is nog een voorbeeld van mij






©Suzanne Juli 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten