maandag 14 juli 2014

Little Blossom

Little Blossom


De Tube die ik voor deze les gebruikt heb,is van Jolanda Ketting
Haar mooie Poser tubes kan je hier krijgen.

Ik heb voor deze les losse scraponderdelen gebruikt
laat de bestandsnamen van de materialen in tact.
De credits gaan naar de maker/ster van de materialen
en gebruik ze niet voor je eigen tag,s lessen,en dergelijke.

Materialen 





Open een nieuwe afbeelding van 800 bij 800 pixels transparant.
Overal zit al slagschaduw op dus deze hoef je niet toe te voegen.

1-Open  StartLightsDesignPapier (2) en plak op je afbeelding
hij staat gelijk goed.

2-Open StartLightsDesign papier (9) en plak hem als nieuwe laag op je afbeelding
deze staat ook goed.

3-Open StartLightsDesign Element (55) en plak hem op je afbeelding
deze staat ook gelijk goed.

4-Open je achtergrond frame en plak op je afbeelding deze staat ook goed.

5-Open StartLightsDesign Element (69) en plak als nieuwe laag op je afbeelding
deze staat ook gelijk goed,kijk af en toe even naar mijn voorbeeld.

6-Open StartLightsDesign Element (92) en plak als nieuwe laag op je afbeelding
deze staat ook goed aanpassen scherpte verscherpen.

7-Open StartLightsDesign Element (53) en plak hem op je afbeelding
aanpassen scherpte verscherpen.En zet hem op zijn plaats kijk even naar mijn vb.

8-Open StartLightsDesign Element (52) en plak hem op je frame zet hem links
boven op je frame kijken even naar mijn vb.

9-Open StartLightsDesign  Kopie Element (52) en zet hem rechts boven op je frame.

10-Open StartLightsDesign Element (49) plak hem op je afbeelding
en schuif hem naar onderen maar blijf wel binnen je afbeelding aanpassen
scherpte verscherpen.

11-Open StartLightsDesign Element (54) en plak hem op je frame
als het goed is staat hij gelijk goed.

12-Open StartLightsDesign Element (74) en plak hem op je frame
ook deze staat gelijk goed.

13-Open StartLightsDesign Element (59) en zet deze rechts boven op je frame
kijk even naar maar voorbeeld.

14Open StartLightsDesign Element (63) plak op je afbeelding
schuif hem iets naar boven zie mijn vb.

15-Open StartLightsDesign Element (62) en zet deze links boven op je frame
maar blijf wel binnen je afbeelding.

16-Open StartLightsDesign Element (61) zet deze rechts onder op je frame
maar blijf wel binnen je afbeelding.

17-Open StartLightsDesign Element (82) zet deze links onder op je frame
maar blijf ook bij deze binnen de afbeelding zie mijn vb.

18-Open de Cluster plakken op je afbeelding en schuif hem naar onder
zie mijn vb.

19-Open StartLightsDesign Element (91) de Vlinders en plak deze op
je frame schuif ze iets naar boven zie  mijn vb.

20-Open Cluster 1 plakken op je frame en schuif naar boven
zorg dat het blad (groen) binnen je afbeelding blijft.

21- Open Je Tube zet hem mooi neer voeg eventueel
wat slagschaduw toe naar keuze.
22-Voeg alle lagen samen zet je naam en licentie er op.

Dit was weer mijn eerste lesje na een hele lange tijd
ik heb hem met veel plezier geschreven.


Deze les is getest door Stefanie
Bedankt meis voor het testen.

 photo testStefanieleslittlepoppyblossom.jpg 


 © Suzanne July 2014.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten