maandag 21 juli 2014

A Little Magic

A Little Magic



De Tube die ik heb gebruikt voor deze les is van 
Jolanda ketting hier kan je haar poser kopen.



Voor deze les heb ik scrap onderdelen gebruikt
van mago die kan je hier vinden,de achtergrond
die ik in deze les heb gebruikt komt van gerda kern
haar mooie blog kan je hier vinden,laat alle bestandsnamen
in tact en ga ze niet veranderen en gebruiken voor je eigen lessen
en dergelijke heb respect voor de designer.


Materialen.






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transpanrant
Kopieer en plak msk deze staat goed,aapassen scherpte verscherpen.


2-Kopieer en plak magic by mago el70 
schuif hem iets naar boven.


3-kopieer en plak background-2014-24 achter frame
zet hem mooi op het frame,lagen schikken 1x omlaag schikken
maar de frame laag in je lagen palet weer actieg
slagschaduw vert+hor 2 dek 35 verv 5 kleur zwart.


4-kopieer en plak magic by mago el59
zet deze iets omhoog zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak magic by mago el8
zet deze omhoog op het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer  en plak magic by mago el71 zet deze ook 
naar boven mooi de rand van het frame
voeg slagschaduw toe .


7-Kopieer en plak magic by mago el112
schuif deze ook naar boven en zet deze
mooi op de rand van el59 zie mijn vb
voeg slagschaduw toe.


8-Kopieer en plak  magic by mago el65
zet deze naar boven maar blijf wel binnen je afbeelding
voeg slagschaduw toe.


9-Kopieer en plak magic by mago el11
zet deze ook naar boven mooi op de vorige laag
zie mijn vb voeg slagschaduw toe
en verscherpen.


10-kopieer en plak magic by mago el23
schuif deze iets naar rechts zo dat het mooi onder op de rand komt
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-kopieer en plak magic by mago el21
schuif deze naar boven in het midden
voeg slagschaduw toe.


12-Kopieer en plak magic by mago el22
en zet deze ook naar boven zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe .



13-Kopieer en plak magic by mago 73
zet deze naar onderen, mooi onderop de vorige laag
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



14-Kopieer en plak magic by mago el9
schuif deze iets omhoog kijk even naar mijn vb
voeg de slagschaduw weer toe en verscherpen.




15-Kopieer en plak magic by mago el61
schuif deze naar rechts boven in de hoek van het frame
zie vb,aanpassen scherpte verscherpen.



16-kopieer en plak magic by mago el7 zet deze iets naar boven
en ietsjes naar links zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en weer verscherpen.



17-Kopieer en plak magic by mago el71-a
schuif deze iets naar onderen zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



18-Kopieer  en plak magic by mago el30 (parkietje)
zet het parkietje rechts boven op het frame
en links naast het strikje zie mijn vb
voeg slagschaduw toe.



19-Kopieer en plak magic by mago el22-a
zet deze naar onderen zet mooi op de vorige laag
voeg de slagschaduw weer toe en verscherpen.



20-Kopieer en plak cluster schuif deze iets naar onderen zet hem mooi
op het frame zie vb (hier hoef geen slagschaduw op)
en ook niet te verscherpen.



21-Kopieer en plak magic by mago el20
schuif deze ietsjes omhoog en iets naar links
zie mijn vb voeg slagschaduw toe en verscherpen.



22-Kopieer en plak magic by mago el29
en ze deze links boven op het frame 
kijk even naar mijn vb.



23-Kopieer en plak magic by mago el92
en zet deze rechts onder op het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



24-Kopieer en plak magic by mago el3 (gele parkietje)
zet deze rechts onder op de strik ,dan staat het kleine parkietje
links boven ook goed zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


25-Kopieer en plak magic by mago el 116-117 (flesjes)
zet deze links onder op het frame zie vb
voeg de slagschaduw toe en ook weer verscherpen.



26-Kopieer en plak magic by mago el93
zet deze links onder op het frame,net onder de flesjes
zie mijn vb voeg slagschaduw toe .



27-Kopieer en plak cluster 1 zet naar onderen
maar net zo dat het paarse strikje op de andere van de vorige laag
komt te staan (onder de flesjes) 
voeg de slagschaduw toe .



28-Kopieer en plak magic by mago el17 ( de vlindertjes)
als het goed is staan ze gelijk goed,zo niets dan even goed zetten
voeg de slagschaduw toe.


29-Kopieer en plak magic by mago elem 4 
dit zijn de sterren en staat als het goed is ook goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



30-Staat alles naar wens kopieer en plak je tube
geef die een mooi plekje op je afbeelding
voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne Juli 2014.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten