vrijdag 9 maart 2018

ready for easter







Ready for easter


Voor deze les heb ik een poser
gebruikt van anita shone
deze kan je hier kopen.


Voor deze les heb ik wat elementen gebruikt
uit de kit egg'stra cute van dee's sign depot
deze kit kan je hier kopen,credit voor deze
materialen gaan naar dee laat de betand namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen


1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixel transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak spray 8 deze staat goed,voeg slagschaduw toe
vert 5 hor 9 dek 20 verv 5 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak paper 11 achtergrond frame 
laat deze zo maar staan.


4-Kopieer en plak element 45 deze staat goed 
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak element 79 deze staat  goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak element 26 samengevoegd
deze staat goed,geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 6 samengevoegd 
deze staat goed,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak spray 1 deze staat ook goed
voeg weer de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster 5 zet deze omhoog op het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak cluster 6 zet deze iets naar rechts onder
en zet mooi op het frame zie mijn vb,voeg de slagschaduw
toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak element 3 zet deze naar links onder
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak element 51 laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak element 29 samengevoegd zet deze
iets omhoog en zet mooi in het midden van het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak element 83b samengevoegd 
zet de lichtjes iets naar onder en naar rechts
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 1a zet deze naar rechts boven
op het frame zie mijn vb voeg slagschaduw toe
en verscherpen.


16-Kopieer en plak spray 12 zet deze naar rechts onder
op het frame zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.



17-Staat alles naar wens kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje in of op het frame
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam
en de nodige licentie er op voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan deze op.








©Suzanne Maart 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten