maandag 19 december 2016

new year bubbles







New year bubbles


Voor deze les heb ik een een poser gebruikt
van hanny design,deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen gebruikt
de credit van deze materialen gaan naar de makers er van
laat de bestands namen in tact en  ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak het achtergrond,laat zo maar staan
(de mengmodus van deze laag staat op hard licht).


3-Kopieer en plak golden sparkels schuif tot aan de boven kant
rand van je afbeelding kijk even naar mijn vb
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak party stars,zet ook omhoog
maar blijf wel op het masker zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak paper flower zet ook ietsjes omhoog
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak disco zet ook omhoog zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



7-Kopieer en plak bubbels candy fr zet ietsjes omhoog
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak bow samengevoegd zet ook op zijn plek
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak bubbels samengevoegd laat deze zo
maar staan,geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak clock zet iets naar rechts
en naar onder zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak ornament zet iets naar rechts
en naar onder zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.


12-Kopieer en plak sneeuw samengevoegd schuif
iets naar links zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak sparkling laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



14-Kopieer en plak element 1 schuif ietsjes naar
onder zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak pink-bubbels zet  iets naar onder
en naar links zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak wolken zet naar onder op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak newyear txt  zet naar links onder
op de wolken,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Kopieer en plak ballonnen zet naar rechts onder
op de wolken geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak sterren,laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne December 2016.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten