vrijdag 28 oktober 2016

berry autumn








Berry autumn


Voor deze les heb ik posertjes
gebruikt van bel scrap,haar blog
kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik elementen gebruikt
uit de gratis kit autumn van bel scrap
deze is tevens te vinden op haar blog
de credit voor deze materialen gaan naar
bel scrap,laat de bestands namen in tact
en ga deze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen lessen tag's of dergelijke.





materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak belscrap masker pp1 deze staat goed.



2-Kopieer en plak marco frame deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen scherpte-verscherpen.



3-Kopieer en plak spooky night E1 schuif deze iets naar
rechts kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak BS juncos zet naar onder en iets naar rechts
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak EL4 zet ook iets naar onderen
en zet mooi op de element van de vorige laag
zie vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.



6-Kopieer en plak element-02 zet iets naar onder en naar rechts
en zet mooi op het frame geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer  en plak EL7 zet helemaal naar onder
en zet mooi voor het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak samengevoegd zet ook iets naar onder
en naar rechts en zet ook mooi op het frame neer
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak EL8 zet  naar rechtsonder voor het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak BS valla zet iets naar links en naar onder
en zet mooi naast de boom neer,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak EL8 samengevoegd,zet naar onder
voor het frame en zet het gras voor de boom
maar niets helemaal naar onder,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak EL8 Kopie,zet ook naar onder
en naar links,zet mooi naast het gras van de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak autumn EL4 zet naar links onder
voor het frame en zet op het gras van de vorige laag
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen. 



14-Kopieer en plak berry basket zet naar links onder
voor het frame,zet de basket rechts naast de paddenstoel
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak EL5s samengevoegd schuif naar onder
en zet mooi op zijn plek zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak BS20 zet naar onder en zet de
lieve heersbeestjes mooi op hun plek
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak samengevoegd-01 zet de vlinders
mooi op het frame zie vb geef slagschaduw
en verscherpen.



18-Kopieer en plak berry zet naar links onder voor het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



19-Kopieer en plak BS Hojas4 zet helemaal naar onder
op je afbeelding zie vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



20-Kopieer en plak BS23 brillos laat deze zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



21-Kopieer en plak sparkles laat ook zo maar staan
voeg ook de slagschaduw toe en verscherpen.




22-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
of tubes zet ze mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet jou naam en de  nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne November 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten