donderdag 5 mei 2016

little dress maker







Little Dress Maker


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van belscrap die kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik elementen gebruikt
uit de  gratis mini kit handmade van belscrap
deze kit kan je hier vinden,verder heb ik nog
wat losse elementen gebruikt de credits
van de materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact en ga ze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.




materialen








1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak  het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak lace frame schuif deze iets naar boven
tot aan de rand van je afbeelding zie mijn vb
slagschaduw vert 2 hor 4 dek 50 met de kleur #724d3c
aanpassen-scherpte-vercherpen.



3-Kopieer en plak achtergrond frame schuif ook iets omhoog
zo dat hij mooi op het frame komt te staan.



4-Kopieer en plak frame bij suusje zet mooi
over de achtergrond zie vb slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.



5-Kopieer en plak de strik schuif deze naar links boven
en zet mooi op het frame,geef slagschaduw
en verscherpen.



6-Kopieer en plak grondlaag zet naar onder
en zet mooi voor het frame,geef slagschaduw
en verscherpen.



7-Kopieer en plak het vingerhoedje zet naar rechts onder
voor het frame kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak BS17 flora s zet naar onder en
zet rechts voor het  vingerhoedje zie mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



9-Kopieer en plak BS19 EL 1 zet naar rechts op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak element 3 zet naar rechts en hang mooi
aan de tak van BS19 zie mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



11-Kopieer en plak het klosje garen zet naar rechts onder
en zet mooi voor BS19 zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak EL 10c samengevoegd,schuif naar rechts
en zet het eendje boven op het klosje garen,zie mijn vb
de rest staat dan ook goed,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



13-Kopieer en plak kopie BS17 flora s en zet deze naar onder
en zet de bloem mooi voor het klosje garen zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak EL 8 samengevoegd zet  naar links onder
voor het frame zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak EL 9 samengevoegd zet ook naar links onder
en zet het beertje boven op het klosje van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak EL 3 samengevoegd zet ook naar links onder
en zet mooi op de grondlaag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak EL 4 s samengevoegd zet ook naar links onder
en zet mooi op zijn plek kijk even naar mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



18-Kopieer en plak EL 6 s zet naar links onder en zet
ook mooi op zijn plek geef slagschaduw
en verscherpen.



19-Kopieer en plak BS19 coraz,zet naar onder
op de rand van de grondlaag zie mijn vb
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



20-Kopieer en plak EL 13,laat deze zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



21-Staat alles goed en naar wens,kopieer en plak jou tube
geef een mooi plekje,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,verklein je crea
naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne Mei 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten