zaterdag 16 april 2016

beautiful day







Beautiful Day


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van anita shon klik hier voor haar mooie blog.



Voor deze les heb ik verschillende
losse scrap elementen gebruikt
de credit van de materialen gaan naar de makers
van deze materialen,laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als jou eigen materiaal.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-nog,scherper.



2-Kopieer en plak lace frame deze staat goed
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak achtergrond frame zet ietsjes omhoog
en zet de achtergrond mooi in het midden.



4-Kopieer en plak grondlaag zet naar onder mooi
voor het frame geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak het leafe frame,zet mooi op
het achtergrondje,geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak frame overlay zet ietsjes omhoog
en zet mooi over het frame heen zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.




7-Kopieer en plak het frame,als het goed is staat deze goed
zo niet zet hem dan op zijn plek
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak tree zet naar links boven iets
over het frame heen zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plakj multi color swirl,zet naar links
iets naar boven en iets over de tree heen,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak cluster 1 zet naar links onder
voor het frame zie mijn vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



11-Kopieer en plak cluster 2 zet naar rechts op het frame
ietsjes naar boven,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak multi color sparkle,laat zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



13-Kopieer en plak birds,zet ze naar rechts boven op cluster 2
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak cute puppy,zet naar recnts onder
voor het frame,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.



15-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.










©Suzanne April 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten