donderdag 10 december 2015

little snowman








Little Snowman




Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van gerda kern klik hier voor haar mooie blog.




Voor deze les heb ik verschillende losse
scrap elementen gebruikt,de credits van deze
materialen gaan naar de makers,laat de bestands namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou
eigen tag's lessen of dergelijke.




Materialen.








1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed.



2-Kopieer en plak achtergrond frame,deze staat ook goed.


3-Kopieer en plak snowflake frame,deze staat goed
geef slagschaduw,vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.



4-Kopieer en plak element 24,staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak overlay,ook deze kan je zo laten staan
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak gl star frame,deze staat ook weer goed
geef de slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak samengevoegde besjes
laat ook zo maar staan,geef slagschaduw
en verscherpen.



8-Kopieer en plak snowman-klein,schuif ze iets omhoog
op het frame kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak samengevoegde bloemen zet deze ook
iets omhoog op het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak samengevoegde belletjes
zet iets naar onder op het frame en ietsjes naar rechts
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak cluster,zet rechts boven op het frame
zorg wel dat je binnen je afbeelding blijft
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak cluster-2 zet naar boven op het frame
en iets naar links kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak paper butterfly zet naar boven op het
frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen. 



14-Kopieer en plak cluster-01 zet iets naar links boven
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



15-Kopieer en plak sneeuw,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak winterwonderland-03
zet naar boven op je afbeelding,maar blijf
wel binnen je afbeelding zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak grondlaag,zet naar onder
en zet mooi voor het frame,geef slagschaduw
en verscherpen.



18-Kopieer en plak kerstbal cluster by suusje
zet naar links onder en zet mooi voor het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak little snowman,zet naar rechts onder
op de grondlaag geef slagschaduw
en verscherpen.



20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verkein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne December 2015.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten