zaterdag 5 september 2015

charming forest







Charming Forest



Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van gerda kern haar mooie posertjes
kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik scrap elementen gebruikt
van high four design,helaas bestaat deze niet meer
de credits van deze materialen gaan naar de maker
laat de bestands namen in tact,en ga ze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen tag's
lessen of dergelijke.





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak paper-004 (masker),deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak achtergrond frame,schuif ietsjes omhoog
en iets naar links.


3-Kopieer en plak elem-022 frame,zet mooi op het achtergrondje
slagschaduw vert+hor 5 dek 50 verv 15, zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak kopie elem-024 (bewerkt) schuif iets naar rechts
zorg er wel voor dat je rechts binnen je afbeelding blijft
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.



5-Kopieer en plak elem-019 (bewerkt) zet naar links boven
op het frame,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak elem-021,zet naar onder het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak elem-024 (bewerkt) zet naar links onder op het gras
van de vorige laag zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



8-Kopieer en plak elem-004 (bewerkt),schuif naar rechts
maar blijf wel op het masker,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem-013 zet naar links en zet op ( elem 19) van laag 5
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak elem-047 (bewerkt) zet links op de stronk
van elem-004 ( boom) zie vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



11-Kopieer en plak grondlaag-01 zet naar onderen,maar niet helemaal
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak elem-049 zet naar rechts onder voor
de tree,zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak grondlaag,zet ook naar onder en zet mooi
op de andere grondlaag,zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



14-Kopieer en plak elem-030 zet dez uiltjes links onder
op de grondlaag,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak elem-042,zet iets omhoog
en zet mooi neer,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak elem-036 zet iets naar rechts omhoog
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak elem-044 zet ook iets omhoog en naar rechts
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube,zet mooi neer
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam en nodige
licentie er op,voeg alles samen,verklein je crea
naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne September 2015.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten