zondag 26 juli 2015

summer fruits






Summer Fruits


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van steffi little design haar mooie blog
kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik scrap elementen gebruikt
van emeto designs die kan je hier vinden
credits van de materialen gaan naar de maker
laat de bestands namen in tact,ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak sweet-splashy paper 9 masker,deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak masker 1,deze staat goed,slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak overlay violet,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak juicy overlay 1 deze staat ook goed
geef ook slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak sweet-splashy paper 9 achtergrond
laat ook zo maar staan.



6-Kopieer en plak AcupOfSweetTea element 47 frame 1
deze staat goed,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak blackberry branch-2 frame
deze staat ook goed,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak overlay berry ,en laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak sweet-splashy elem 4 zet deze iets omhoog
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak sweet-splashy orange2 schuif ook iets omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak orange overlay,zet naar rechts onder op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak sweet-splashy greenery frame
laat zo maar staan,geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak strawberry-blossom,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak overlay citrus-4 laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak sweet-splashy-strawberry fruit,zet ietsjes naar links
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak sweet-splashy-blackberry fruit,zet deze ietsjes naar onderen
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak apple overlay-2 zet iets naar links
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooie neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op en voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne Juli 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten