maandag 22 juni 2015

bouguet of summer







Bouguet of Summer


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van anita shon,haar poser kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende scrap elementen gebruikt
van raspberry road designs die kan je hier vinden
de credits van de materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken,als jou eigen
materiaal voor jou tag's lessen of dergelijke.



Materialen






1-Open een nuieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak RR-springfling paper 10 masker
deze staat goed,aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak RR-springfling elm 45
deze staat ook goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak RR-springfling elm 34-A laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak achtergrond frame,laat ook zo maar staan.


5-Kopieer en plak frame,schuif iets naar links,zet het frame
mooi op het achtergrondje,geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak frame1 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak RR-springfling elm 77 samengevoegd
laat zo maar staan,geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak elm 10 samengevoegd ,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak RR-springfling elm 85
schuif iets naar rechts omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak flowers samengevoegc schuif iets omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plakflowers-1 samengevoegd,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak RR-springfling elm 34 zet rechts onder op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak RR-springfling cluster 3 zet ook rechts onder
op het frame en ze mooi op de vorige laag,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak RR-springfling elm 53 zet ook naar rechts onder
op het frame en zet mooi onder op de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak butterfly's zet mooi neer,zie mijn vb
geef slagschaduw en vescherpen.


16-Kopieer en plak sterren,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak bubbles small,zet mooi neer,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne Juni 2015.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten