donderdag 28 mei 2015

especially for you





Especially For You


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van anita shone haar mooie poser kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen
gebruikt,de credits van deze materialen gaan naar de makers
van deze mooie materialen,laat de bestandsnamen in tact
en ga ze niet gebruiken als jou eigen materiaal
voor jou lessen tag's en dergelijke.



Materialen




1-Open een  nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak nitwit paper4 deze staat goed.


2-Kopieer en plak leafe frame,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 ,zwart.


3-Kopieer en plak achtergrond frame,laat ook zo maar staan.


4-Kopieer en plak lavender leafe frame,ook deze staat goed
geef slagschaduw,aanpassen-scherpte-verscherpen.


5-Kopieer en plak element1 deze staat oook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak sussie M Dandlion girl EP53
ook deze staat weer goed,geef slagschaduw.


7-Kopieer en plak sekade springlove elem43
staat goed,geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak element2 schuif iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb.geef slagschaduw en verscherpen.


9-kopieer en plak samengevoegd frame,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak fresh petal cluster zet iets naar rechts omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak samengevoegd bloemen1 zet naar onder op
het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak fresh petals bow,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak fresh bear zet deze links onder op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak kopie bloem1 zet boven op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak secret garden butterfly zet mooi op de (bloem1)
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak secret garden light,zet iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


17-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne Mei 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten