zondag 8 maart 2015

Sweet little pixie





Sweet Little Pixie


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van jolanda ketting
hier kan je haar posertjes kopen of bezoek deze club voor
hele mooie lessen van redrose en freebie's van jolanda.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van deze mooie materialen
laat de bestandsnamen in tact,en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen en dergelijke.



Materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed.


2-Kopieer en plak elemt-3 zet naar boven op het masker
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan.


4-Kopieer en plak SussieM el2 frame,deze staat goed
geef slagschaduw.


5-Kopieer en plak elmt67 zet iets omhoog
geef slagschaduw.


6-Kopieer en plak element4 deze staat ook goed
geef slagschaduw,en verscherpen.


7-Kopieer en plak element65 schuif iets omhoog
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak elmt13 zet iets omlaag op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element-04 zet ook naar onderen op het frame
zet mooi op de vorige laag,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak grondlaag zet naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw.


11-Kopieer en plak samengevoegd-1 schuif iets rechts
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak elmt60 zet iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak jk-honeysuckle-03 zet naar onderen op het frame
maar niet op het gras,zet het er iets boven,geef slagschaduw.


14-Kopieer en plak nld a cluster zet naar onderen,voor het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak samengevoegd-2 schuif iets naar links en omhoog
zet mooi op het frame,kijk even naar mijn vb (wis de bloemen steeltje)
die links onder op de staart van de kat vallen even weg,en rechts ook
geef slagschaduw.


16-Kopieer en plak bloemen zet naar boven op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak banner zet naar rechts boven op het frame
geef slagschaduw.


18-Kopieer en  plak element57 schuif iets naar rechts
kijk even naar mijn vb hoe ze moeten komen te staan
geef slagschaduw en verscherpen.


19-Staat alles naar wens,kopieer en plak dan jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Maart 2015.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten