dinsdag 24 maart 2015

Easter bunny






Easter Bunny


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van anita shon
haar mooie poser blog kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik enkele elemeten gebruikt van sussie m
haar blog kan je hier vinden,verder heb ik nog wat losse
scrap elementen gebruikt,de credits van de materialen gaan naar
de makers van deze mooie materialen,laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als jou eigen materiaal voor lessen,tag's en dergelijke.



Materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen scherpte verscherpen.


2-kopieer en plak leaves frame deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


3-Kopieer en plak effect overlay,deze staat ook goed
geef slaghschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak het achtergrond frame,laat deze zo maar staan.


5-Kopieer en plak bloem lace frame,zet mooi neer op de achtergrond
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak bloemen frame by suusje,zet ietsjes omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 37 schuif iets naar onder zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak element 9 zet ook iets omhoog,en zet mooi neer
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak samengevoegd-bloemen schuif iets naar rechts
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak bloem-lace schuif iets naar rechts en naar boven 
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak bloemen zet ze mooi op de bloem-lace
van de vorige laag,zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak bloemen-1 schuif iets naar rechts op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak sussie m HCts CE1 zet links boven op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak eggs schuif iets naar rechts
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak konijntjes,en zet de grote konijn rechts onder
op de witte bloem zie vb ,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak sussie m HCts CE5 ,als het goed is staat deze goed
zo niet! kijk even naar mijn vb,en schuif hem op zijn plek
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak element 17 zet de kleine vlinder
links onder op het ei,zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak wordt-art bunnylove en zet links boven
op het frame,geef wat slagschaduw en verscherpen.



19-Staat alles naar wens kopie en plak jou tube zet mooi neer
voeg slagschaduw toe naar keuze,kopieer en plak nu de kopie konijntjes
en zet die mooi voor of naast jou tube,voeg slagschaduw toe.



20-Zet je naam en nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je crea naar keuze
en slaan hem op.









©Suzanne Maart 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten