zondag 25 januari 2015

Baby Valentine





Baby Valentine


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van gerda kern haar blog kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik wat verchillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.


Materialen.





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker schuif iets omhoog
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart,en verscherpen.



2-Kopieer en plak lace-achter schuif ook deze iets omhoog
zet mooi in het midden geef slagschaduw en verscherpen.



3-Kopieer en plak romantic overlay1 zet mooi op de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak lace frame zet ook mooi in het midden
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak frame1 zet ook deze mooi in het midden
de takjes van de blaadjes vallen binnen in het lace frame
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak romantic elm 09 zet ook deze iets omhoog
en zet mooi neer kijk even naar mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



7-Kopieer en plak romantic roos bl-1 zet ook mooi
in het midden,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak romantic cl1 zet links boven
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak roosjes zet iets omhoog en naar links
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak romantic cl5 schuif naar rechts op het frame
en iets omhoog kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak romantic elm3 zet rechts boven op het frame
en onder de rose roos van laag 9 zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak romantic hrt2 zet links onder op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak romantic roos bl zet ook naar links onder
op het frame en zet voor het romantic hrt van de vorige laag
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak romantic cl2 zet rechts onder
op het frame zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak baby bug zet naar onderen
en zet voor het romantic hrt van laag 12 zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Januari 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten