vrijdag 5 december 2014

Christmas Angel






Christmas Angel



Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van jolanda ketting haar poser kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik was losse scrap elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de makers van de materialen
laat de bestands namen in tackt en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




Materialen.






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker,slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak frosty schuif omhoog maar blijf wel binnen je afbeelding
geef slagschaduw en verscherpen.



3-Kopieer en plak overlay 3 bewerkt,zet naar linksboven op je afbeelding
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak overlay-achtergrond schuif iets omhoog
kijk even boven naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak sneeuw zet naar onderen maar niet helemaal
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak BS17 Espumillen 3 schuif iets omhoog
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak zilversneeuw,zet naar onder op het frame
en iets naar links,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak merry christmas by mago elem 26
zet naar links en iets omhoog zet mooi op het frame
geef slagschaduw.



9-Kopieer en plak element 12 zet iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak christmas 01 zet naar linksboven op het frame
zie mijn vb,aanpassen scherpte,verscherpen.



11-Kopieer en plak cluster bewerkt zet naar rechtsboven
op het frame,geef slagschaduw.



12-Kopieer en plak merry christmas by mago elem 58
zet naar rechtsboven op je afbeelding zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak BS17 Pino zet naar rechts op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak nld christmas44 zet rechtsonder
voor de boom van de vorige laag zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak nld christmas9 zet linksboven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak season greetings zet rechtsonder
en zet de text voor de globe ,geef slagschaduw
en verscherpen.



17-Kopieer en plak nld christmas7 bewerkt zet linksonder
het frame zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne December 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten