zaterdag 22 juli 2017

sleep well little one






Sleep well little one


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design,deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik elementen gebruikt
uit de kit dreamland van high four design
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
credit van deze matrialen gaan naar de makers
laat de bestand namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen



1-Open een  nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan


3-Kopieer en plak blue frame slagschaduw
vert 4 hor -7 dek 30 verv 15 zwart
en verscherpen.


4-Kopieer en plak element 5 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak feather fr deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak kopie element 4 zet ietsjes omhoog
zie mijn vb, slagschaduw vert+hor 2 dek 30 ver 5 zwart
en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 4 schuif iets naar beneden
geef de slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak sleepymoon zet naar links boven
op het frame zie vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


9-Kopieer en plak balloon zet naar rechts boven 
op het frame zie vb,geef de slagschaduw
en verscherpen.


10-Kopieer en plak moon zet deze naar rechts
op het frame zie mijn vb,geef de slagschaduw
en verscherpen.


11-Kopieer en plak bear zet ook naar rechts en zet
de bear boven op de moon,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-kopieer en plak samengevoegd-2 zet omhoog
en iets naar links zie vb ,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


13-Kopieer en plak cloud-1 zet omhoog en zet de wolkjes
mooi op zijn plek zie mijn vb,geef de slagschaduw
en verscherpen.


14-kopieer en plak samengevoegd zet ook omhoog
en zet het schaapje boven op de wolk en naast het kroontje
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak grass zet ietsjes naar onder
zie vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak cloud zet naar onder
en zet mooi voor het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


17-Kopieer en plak stars laat zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak element 2 en zet naar onder
op de cloud zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


19-Kopieer en plak samengevoegd-1 laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Kopieer en plak word-art zet omhoog op het frame
zie mijn vb ,geef de slagschaduw en verscherpen.


21-Kopieer en plak little sheep en zet ergens neer
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


22-Kopieer en plak twinkeling star laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


23-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef slagschaduw naar keuze,zet je naam en de nodige
licentie er op,voeg alles samen verklein je tag
naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne Juli 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten