zaterdag 19 november 2016

november rain






 November Rain



Voor deze les heb ik freebee poser gebruikt
van jolanda's poser design klik hier voor haar koop poser
en voor haar mooie freebee's klik hier
voor een bezoekje op de clubs .nl



Voor deze les heb ik verschillende elementen
gebruikt van sussie m,laat de bestands namen in tact
credit voor deze materialen gaan naar de makers
gebruik deze elementen niet als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijken.




materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed.



2-Kopieer en plak  elem64 deze staat goed
slagschaduw vert+hor 4 dek 40 verv 5 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.



3-Kopieer en plak elem80 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak elem79 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak elem7 ook deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



6-Kopieer en plak elem65 ook deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak elem23 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe,en verscherpen.



8-Kopieer en plak elem57 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



9-kopieer en plak elem45 deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak elem31 schuif iets naar links
en omhoog op het frame,zie mij vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



11-Kopieer en plak elem58 zet een klein stukje naar onder
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak elem61 zet naar onder op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak elem 26 zet ook naar onder
en zet mooi voor het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak elem37 zet iets naar onder
zet het uiltje links onder boven op de paddenstoel
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak elem32 zet de strik mooi boven
op het frame en de blaadjes onder op je afbeelding
maar blijf wel binnen je afbeelding,zie vb geef slagschaduw
en verscherpen.



16-Kopieer en plak wordart02 zet naar rechts boven
op het frame,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.




17-Kopieer en plak elem49 schuif iets naar onder
kijk even naar hoe de regen druppels komen te staan
zie mij vb,geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak sparkling laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Staat alles naar wens kopieer en plak jou tube
geef die een mooie plekje,ik heb mijn tube twee lagen
naar onder gezet,onder de regendruppels,voeg slagschaduw toe
naar keuze,zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne November 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten