woensdag 3 oktober 2018

autumn leaves







Autumn Leaves


Voor deze les heb ik wat onderdelen gebruikt
uit de kit autumn splendor van dee'sign depot
deze kan je hier kopen,credit voor deze materialen
gaan naar dee,laat de bestand namen in tact
en ga deze materialen niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.


Voor deze les heb ik de tube autumn leaves
gebrukt,deze is van vermany
deze tube kan je hier kopen.



materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak elem 83 zet deze helemaal
onderaan op je afbeelding geef slagschaduw
vert 5 hor 7 dek 50 verv 15 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak frame 1 deze is al samengevoegd
met de achtergrond,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


4-Kopieer en plak elem 72 zet ietsjes omhoog
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak elem 63 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak elem 4 zet omhoog op het frame
geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak elem 14 zet deze ook omhoog
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem 6 laat deze zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem 80 b zet ook omhoog
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak elem 80 zet deze naar onder
op het frame zie vb geef de slagschaduw
en verscherpen.


11-Kopieer en plak elem 79 zet ietsjes omhoog
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


12-Kopieer en plak elem 53 zet omhoog op de vorige laag
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


13-Kopieer en plak elem 54 zet ook omhoog
op het frame en zet ze mooi neer op de vorige laag
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 84 zet ook omhoog
op het frame zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem 10 b zet omhoog 
op het frame voeg de slagschaduw toe 
en verscherpen.


16-Kopieer en plak spray 2 zet deze naar links bove
op je afbeelding zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


17-Kopieer en plak elem 18 laat zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak spray 3 zet deze naar rechts
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


19-Kopieer en plak en plak het cluster
zet deze naar onder en zet mooi voor het frame
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje,voeg slagschaduw toe
naar keuze,zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar keuze
en slaan deze op.








©Suzanne Oktober 2018.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten