vrijdag 15 juni 2018

summer cocktail






Summer Cocktail


Voor deze les heb ik een tube gebruikt
van vermany deze kan je hier kopen.


voor deze les heb ik elementen gebruikt
van dee's sign depot deze kan je hier kopen
credit voor deze materialen gaan naar dee
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
laat de bestand namen in tact en ga ze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen

tag's lessen of dergelijke.



materialen








1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-kopieer en plak spray 3 deze staat goed
slagschaduw vert 7 hor 10 dek 30 verv 10 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-kopieer en plak lace frame,laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak element 6 schuif ietsjes naar onder
en zet mooi op de vorige laag,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


5-Kopieer en plak het achtergrond frame
laat deze zo maar staan.


6-Kopieer en plak het frame deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 4 rechts,schuif deze
naar rechts boven op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak element 4 links zet deze naar
links boven op het frame zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak spray 6 zet naar links boven
en zet mooi op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 24 zet deze naar onderen
en zet mooi voor het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en vercherpen.


11-Kopieer en plak cluster 6 zet naar rechts onder
en zet mooi op zijn plek zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak cluster summer cocktail
en zet deze naar links onder voor het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


13-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje,voeg slagschaduw toe
naar keuze,zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen verklein je crea naar keuze
en slaan je tags op.








©Suzanne Juni 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten