zaterdag 12 mei 2018

mommy's little girl







Mommy's Little Girl


Voor deze les heb ik een free poser
gebruikt van anita shone haar mooie
posers kan je hier v inden.



Voor deze les heb ik wat elementen uit de
scrapkit sew darn much gebruikt van
dee's sign depot deze kan je hier kopen
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
laat de bestand namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels
kopieer en plak het masker deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak floral frame deze staat goed
slagschaduw vert 7 hor 5 dek 30 verv 13 zwart
en weer verscherpen.


3-Kopieer en plak laces flowers schuif mooi op
de floral frame van de vorige laag zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak achtergrond frame
laat zo maar staan.


5-Kopieer en plak lace achter en zet mooi
op de achtergrond van de vorige laag
geef slagschaduw.



6-Kopieer en plak roos frame deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak frame cl5 bewerkt
deze staat goed voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


8-Kopieer en plak l c frame 2 deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster3 zet deze naar links boven
en zet mooi op het frame zie mijn vb
aanpassen-scherpte- verscherpen.


10-Kopieer en plak cluster 5 zet deze naar
onder op het frame zie mijn vb
aanpassen-scherpte-verscherpen.


11-Kopieer en plak element 6 zet deze naar rechts
en zet boven op de cluster van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak element 5 samengevoegd
naar links onder en zet voor het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



13-Kopieer en plak sparkels deze staan goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak wordart by suusje
zet deze naar rechts onder voor het frame
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



15-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou
tubes geef ze een mooi plekje voeg slagschaduw toe
naar keuze,zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Mei 2018.

1 opmerking:

  1. zo jammer dat deze tubes niet meer te vinden zijn op zoek naar moederdagtags voor inspiratie kwam ik deze tegen maar helaas de website is gesloten zo jammer

    BeantwoordenVerwijderen