zondag 11 maart 2018

les sweet as spring






Sweet as spring

Voor deze les heb ik een tube gebruikt
uit de scrapkit sweet spring
van dees'sign depot.



voor deze les heb ik wat losse elementen gebruikt
en wat elementen uit de kit sweet spring
van dee's sign depot deze scrapkit
kan je hier kopen,credit voor deze materialen
gaan naar de laat de bestand namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor
jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen.




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x00 pixels transparant
kopieer en plak het masker,aanpassen
scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak elem 13 laat zo maar staan
slagschaduw vert -6 hor 7 dek 20 verv 15
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-kopieer en plak green frame zet ietsjes omhoog
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak elem 19 frame 2 laat deze
zo maar staan voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


5-Kopieer en plak elem 40 samengevoegd zet naar
boven en ze met op de vorige laag zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe em verscherpen.


6-Kopieer en plak achter frame2 
laat ook zo maar staan.


7-Kopieer en plak fr 8 samengevoegd zet deze iets
naar rechts omhoog zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem 123 achter fr 1 
zet iets omhoog en naar links zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak frame 1 samengevoegd
zet deze mooi op de achtergrond van de vorige laag
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak elem 106 samengevoegd
zet deze naar en zet mooi voor het  frame
zie  mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak elem 71 zet iets omhoog
op het frame zie vb voeg de slagschaduw toe
en weer verscherpen.


12-Kopieer en plak spring flowers zet deze mooi
voor het hek van elem 106 zie mijn vb
voeg de slagschaduw weer toe en verscherpen.


13-Kopieer en plak spray 10 samengevoegd 
zet deze naar onder en naar links
en zet mooi voor spring flowers van de vorige laag
voeg de slagschaduw weer toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 61 bewerkt zet deze ietsjes omhoog
en zet mooi in het midden van het hek zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak spring01 samengevoegd 
zet naar onder en zet mooi voor het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw weer toe
en verscherpen.


16-Kopieer en plak elem 26b zet deze naar links boven
en zet op het steeltje van de bloemen ( elem 71 )
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak de word art by suusje
zet mooi op zijn plek geef de slagschaduw
en verscherpen.


18-Staat alles naar wens kopieer en plak jou tube 
geef die een mooi plekje,voeg de slagschaduw toe
naar keuze,zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen verklein je tag naar keuze
en slaan deze op.






©Suzanne Maart 2018.

3 opmerkingen: