dinsdag 5 december 2017

spreading the cheer






Spreading the cheer


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van anita design,deze kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik wat losse elementen gebruikt
van dees'sing depot uit de kit spreading cheer
deze kan je hier kopen,credit van deze materialen
gaan naar dee,verder heb ik nog wat andere losse
random materialen gebruikt laat de bestand namen in tact
en ga deze niet gebruiken als materiaal voor jou 
eigen tag's lessen en dergelijke.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak candy striper msk deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-kopieer en plak lace fr deze staat goed slagschaduw
vert 3 hor 7 dek 20 verv 5 zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak red star overlay deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak spreading cheer fr bewerkt
deze staat goed,voeg de slagschaduw toe
en weer verscherpen.


5-Kopieer en plak candy cane achtergrond fr
lagen schikken omlaag verplaatsen
maak de bovenste laag weer actief.


6-Kopieer en plak snow overlay deze staat goed
voeg de slagschaduw weer toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster 4 zet deze iets naar rechts
en naar onder en zet mooi voor het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak cluster 8 zet deze iets naar links
en naar onder en zet mooi op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster 2 zet deze iets omhoog
en naar links en zet mooi op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak snow effect laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan deze op.







© Suzanne December 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten