zaterdag 30 december 2017

happy 2018






Happy 2018



Voor deze les gebruik ik een poser van p,ann
haar mooie posers kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik onderdelen
uit de kit merry melodie gebruikt
deze is van dee's sign depot en kan je
hier kopen,laat de bestand namen in tact
credit voor deze materialen gaan naar dee
deel deze materialen niet en gebruik ze
ook niet als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transpartant
kopieer en plak het masker deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak cluster 7 bewerkt deze staat goed
geef slagschaduw vert 9 hor 10 dek 20 verv 11 zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak het achtergrond frame
laat zo maar staan.


4-Kopieer en plak doodl gold deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak lace frame bewerkt
deze staat goed voeg de slagaschaduw toe
en verscherpen.


6-Kopieer en plak cluster 1 berwerkt 
zet deze iets naar rechts en omhoog op het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak bewerkt zet iets omhoog
en naar links zet het kleine gouden belletje
boven op de klok zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


8-Kopieer en plak het gouden strikje ( bow) zet ook naar boven
en zet het strikje boven op het klokje zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak christmas bells zet deze iets naar rechts
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe 
en verscherpen.


10-Kopieer en plak bewerkt 1 zet iets naar onder
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak cluster 3 bewerkt zet deze
naar rechts onder en zet mooi voor het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak mousie zet deze boven op de letters p
van happy,zie vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


13-Kopieer en plak het nieuwjaar sneeuw,deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Staat alles naar wens,kopieer en plak dan jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar keuze
en slaan deze op.



Voor iedereen een hele fijne en mooie jaar wisseling
en een goed en gezond 2018 toegewenst.!!











© Suzanne December 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten