zaterdag 23 september 2017

living in a fantasy forest






Living in a fantasy forest


Voor deze les heb ik een free poser
gebruikt van p,ann haar mooie 
posers kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik wat losse elementen
gebruikt credit van deze materialen
gaan naar de makers er van,laat de bestand
namen in tact en ga ze niet gebruiken als 
materiaal voor je tag's lessen of dergelijke.



materialen.



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed .


2-Kopieer en plak frame-1 laat zo maar staan
slagschaduw vert 14 hor -4 dek 40 verv 15 zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak achtergrond ( lagen schikken 1x omlaag schikken)
maak de bovenste laag weer actief.


4-Kopieer en plak forest  frame,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 5 dek 20 verv 2 zwart
en verscherpen.


5-Kopieer en plak frame laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe van stap 2 en verscherpen.


6-Kopieer en plak forest zet iets naar onder
en zet mooi op de rand van het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe van stap 4 en verscherpen.


7-Kopieer en plak fantasy-flower zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe ( laatste instelling )
en verscherpen.


8-Kopieer en plak kopie-element-5 zet naar rechts boven
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


9-Kopieer en plak fantasy-green zet iets naar links en zet
het groen mooi in het midden van het frame zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak samengevoegd-2 laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen .


11-Kopieer en plak samengevoegd-1 laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak elem-5 zet n aar links onder op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak bls-02 zet iets om hoog zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak samengevoegd zet iets naar links en zet mooi
op het groen in het midden van het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem-6 laat zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak overlay deze staat goed
voeg de slagschaduw toe ( kleur wit )
aanpassen-scherpte-nog scherper.


17-Kopieer en plak fantasy-bird laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe ( kleur weer op zwart )
en verscherpen.


18-Kopieer en plak fantasy-lace zet iets naar links 
op het frame zie mijn vb  voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


19-Kopieer en plak parel zet naar links en zet de parel
links onder in het hart van de bloem,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Kopieer en plak fantasy-sparkles laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


21-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne September 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten