zaterdag 24 juni 2017

farm animals





Farm animals



Voor deze les heb ik een freebie
gebruikt van anita shone
deze kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruik,credit van deze materialen
gaan naar de makers er van,laat de bestands namen 
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen






1-Open een nieuwe afbeelding 700x700 pxels transparant
kopieer en plak het masker deze staat goed


2-Kopieer en plak achtergrond frame zet naar linksboven
op het masker slagschaduw v ert+hor 2 dek 20 verv2 zwart
aanpassen-scherpte verscherpen.


3-Kopieer en plak frame-samengevoegd zet iets naar links
en zet mooi op de achtergrond zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak elem 1 zet mooi op het frame
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak elem 01 zet ook mooi op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak grond zet omlaag en voor het frame
blijf wel binnen je afbeelding,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


7-Kopieer en plak elem 5 zet iets naar onder
en zet ook voor het frame zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem 8 zet naat onder en zet het
voor het hek van de vorige laag zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem 9 zet naar links voor het frame
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak rose laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak kopie elem 9  zet naar rechts
en zet mooi voor het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak cluster zet voor elem 9
van de vorige laag zie vb,geef de slagschaduw .


13-Kopieer en plak mouse zet ook naar rechts onder
en zet voor de cluster van de vorige laag zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak elem 7 zet iets naar link omhoog
op het frame voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


15-Kopieer en plak elem 13 zet naar rechts boven
op het frame zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak cluster 1 zet naar links onder
voor het frame zie vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


17-Kopieer en plak farm 7 zet links onder
en zet voor cluster 1 zie mijn vb geef de slagschaduw
en verscherpen.


18-Kopieer en plak elem 11 zet de lieveheersbeestje
links onder boven op de pompoen van cluster 1
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak farm 03 ,deze kan je ergens neer zetten
ik heb het katje rechts voor mijn tube gezet,voeg
de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef slagschaduw naar keuze,zet je naam en de nodige
licentie er op,voeg alles samen,verklein je crea
naar keuze en slaan hem op.




©Suzanne Juni 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten