zaterdag 28 januari 2017

love is....






Love is....


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van p-ann haar mooie blog kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik losse elementen gebruike
de credits van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen


1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak het achtergrond frame
laat deze ook zo maar staan.


3-Kopieer en plak lace-corners,laat ook zo maar staan
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 ver 5,zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak het frame,deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak element-6 deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak lace frame,zet deze mooi op het frame
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak corners,zet ze een tikje naar rechts
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak leaves,laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak element-22-samengevoegd zet ze ietsjes
naar onder zie mijn vb,voeg slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak free-samengevoegd zet ze iets omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.


11-Kopieer en plak overlay samengevoegd,zet mooi
op zijn plek zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.


12-Kopieer en plak samengevoegd-2 zet iets omhoog
op het frame geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak cluster-1 zet naar rechts
op het frame blijf wel binnen je afbeelding zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak element-22 zet omhoog
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


15-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet iets omhoog
en iets naar links zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak de grondlaag en zet naar onder
en zet mooi voor het frame,geef slagschaduw
en verscherpen.


17-Kopieer en plak cluster zet naar onder op de
grondlaag mooi voor het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak effect zet ietsjes omhoog op je
afbeelding maar blijf wel binnen je afbeelding
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak samengevoegd zet deze ietsjes
omhoog zie vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



20-Ik heb nog een love-is-hartje toegevoegd
die kan je nog eventueel bij je tube neer zetten.


21-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Januari 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten